POVRAT

 

Web trgovina digitrend.ba svojim kupcima omogućava povrat naručenih ili kupljenih artikala u roku od 14 dana od trenutka kupovine odnosno narudžbe.

Povrat je moguć iz razloga što slike i opisi artikla u web trgovini ne odgovaraju stvarnom artiklu, ili je kupac svojom greškom naručio artikal, ili se kupac predomislio iz nekog razloga.

Povrat je moguć samo za artikle koji su neotpakirani i ne korišteni, dostavljeni u originalnoj ambalaži i zapakirani tako da se ne oštete pri uobičajenim manipulacijama u transportu.

Imajte na umu da povrat nije moguć za pojedine artikle za koje je to posebno naznačeno. Također povrat nije uvijek moguć za artikle koj je Digitrend posebno naručio prema zahtjevu pojedinog kupca.

Ukoliko vraćeni artikli ne udovoljavaju gore navedenim uvjetima Digitrend će odbiti povrat. Sve eventualne troškove slanja natrag kupcu odbijenog povrata, snosi kupac.

 

REKLAMACIJE

 

Svi artikli kupljeni u web trgovini imaju garanciju, a dužina garantnog roka je od 12 do 60 mjeseci i obično je naznačena u opisu artikla, ali ako nije drugačije naznačeno onda vrijedi grantni rok od 12 mjeseci.
Garancija pokriva popravak u razumnom roku svih kvarova koji su posljedica tvorničke pogreške ili nedostatka na uređaju. Samo u slučaju da se radi o kvaru koji pokriva garancija, a popravak nije moguć u razumnom roku, tada kupac ima pravo na novi uređaj ili povrat novca.
Kvarovi koje je prouzročio korisnik nepažljivim rukovanjem, nepridržavanjem uputa proizvođača, ili kvarovi nastali usljed djelovanja više sile (poplava, požar, udar groma i sl.) ne mogu biti predmetom besplatnog popravka u garantnom roku. Garancija neće biti priznata ukoliko je uređaj popravljala neovlaštena osoba. Zamjena dijelova koji se troše pri normalnoj upotrebi uređaja nemože bi predmetom besplatnog popravka pod garancijom.
Kupac je dužan sam dostaviti uređaj na popravak pod garancijom na adresu web trgovine: Digitrend d.o.o., Vukovarska bb, 88240 Posušje, BiH .Kupac sam preuzima uređaj koji je bio na popravci ili sam plaća dostavu. U većini slučajeva kada su u pitanju popravci pod garancijom velikih uređaja, kao što je bijela tehnika, moguće je organizirati da ovlašteni serviser dođe na lice mjesta. U takvim slučajevima preporuka je da kupac prvo pokuša pozvati ovlašteni servis naznačen na garantnom listu, a ako ne uspije organizirati popravak onda se treba obratiti trgovcu da on preuzme rješavanje slučaja.

Povrat i reklamacije

Digitrend želi da budete potpuno zadovoljni svojom kupovinom. Ako iz bilo kojeg razloga želite vratiti proizvod ili prijaviti kvar, u nastavku možete pronaći sve informacije o postupku povrata, reklamacija i servisa.


Povrat proizvoda

Kupci web trgovine digitrend.ba imaju pravo na povrat kupljenog artikla u roku od 14 dana od datuma preuzimanja narudžbe, u skladu s važećim propisima i našim internim pravilima.

Povrat je moguć u sljedećim slučajevima:

  • ako isporučeni proizvod ne odgovara naručenom (pogrešan artikal, opis ili slika ne odgovara stvarnom proizvodu),
  • ako je kupac greškom naručio pogrešan artikal,
  • ako se kupac predomislio i želi odustati od kupnje u zakonskom roku.

Uvjeti za ostvarivanje prava na povrat:

  • proizvod mora biti nekorišten, neotpakiran i u originalnoj ambalaži,
  • ambalaža mora biti neoštećena i prikladno zapakirana za transport,
  • uz proizvod je obavezno priložiti fiskalni račun.

Povrat nije moguć za:

  • artikle za koje je posebno naznačeno da povrat nije moguć,
  • proizvode koji su posebno naručeni prema zahtjevu pojedinog kupca,
  • artikle koji ne ispunjavaju gore navedene uvjete (otpakirani, korišteni, oštećeni, bez ambalaže itd.).

Ukoliko vraćeni artikli ne udovoljavaju uvjetima povrata, Digitrend zadržava pravo odbijanja povrata. U tom slučaju, proizvod će biti vraćen kupcu, a sve eventualne troškove ponovnog slanja snosi kupac.


Reklamacije i jamstvo

Svi proizvodi kupljeni u web trgovini digitrend.ba dolaze s tvorničkim jamstvom. Trajanje garantnog roka ovisi o proizvođaču i kreće se najčešće od 12 do 60 mjeseci. Točan garantni rok naznačen je u opisu proizvoda i/ili na garantnom listu.

Jamstvo pokriva isključivo kvarove koji su posljedica tvorničke greške ili nedostatka uređaja. Samo u slučaju da se radi o kvaru koji pokriva garancija, a popravak nije moguć u razumnom roku, kupac ima pravo na novi uređaj ili povrat novca, sukladno važećim propisima i pravilima proizvođača.

Jamstvo ne pokriva:

  • kvarove nastale nepravilnim rukovanjem, padom, udarcem ili oštećenjem od strane korisnika,
  • oštećenja uzrokovana nepoštivanjem uputa proizvođača,
  • kvarove nastale uslijed više sile (poplava, požar, udar groma i sl.),
  • situacije u kojima je uređaj otvarala ili popravljala neovlaštena osoba,
  • potrošne dijelove i potrošni materijal (npr. baterije, žarulje, filtere, tonere i sl.) koji se troše normalnom upotrebom.

Fiskalni račun je jedini važeći dokaz o kupovini. Bez predočenja računa, nažalost nismo u mogućnosti prihvatiti uređaj na reklamaciju niti ga poslati u ovlašteni servis, jer proizvođač i servis zahtijevaju račun kao dokaz kupnje.


Servis i postupak prijave kvara

U slučaju kvara na uređaju unutar garantnog roka, kupac može birati između dvije opcije:

1. Izravno obraćanje ovlaštenom servisu

Kako bi se izbjeglo dodatno čekanje, preporučujemo da se u slučaju kvara izravno obratite ovlaštenom servisu navedenom na garantnom listu. Ovlašteni servis će evidentirati kvar i dogovoriti način preuzimanja uređaja ili popravka (za velike uređaje poput bijele tehnike često je moguć dolazak na adresu).

2. Slanje uređaja Digitrendu radi prosljeđivanja u ovlašteni servis

Ako želite da Digitrend posreduje u procesu reklamacije, možete uređaj poslati ili donijeti na adresu:

Digitrend d.o.o.
Vukovarska 49
88240 Posušje, 
Bosna i Hercegovina

U tom slučaju:

  • Digitrend će potom uređaj besplatno proslijediti ovlaštenom servisu na obradu reklamacije,
  • nakon završenog servisa, kupac može uređaj preuzeti osobno ili zatražiti slanje na adresu,
  • dostavu do Digitrenda i natrag do kupca, organizira kupac (osim ako nije drugačije dogovoreno u konkretnom slučaju).

Prije slanja uređaja, preporučujemo da nas kontaktirate na [email protected] radi provjere postupka i jasnih uputa (što priložiti, kako zapakirati uređaj i sl.).

3. Pakiranje i slanje uređaja

Kupac je dužan uređaj za servis:

  • odgovarajuće zapakirati (po mogućnosti u originalnu ambalažu ili adekvatnu zaštitu),
  • priložiti fiskalni račun ili njegovu kopiju,
  • po mogućnosti priložiti i kratki opis kvara (što se točno događa, kada je kvar uočen itd.).

Za sve dodatne informacije, kupci se mogu obratiti našoj korisničkoj podršci putem [email protected] ili putem kontakt obrasca na našoj stranici.