POVRAT

 

Web trgovina digitrend.ba svojim kupcima omogućava povrat naručenih ili kupljenih artikala u roku od 14 dana od trenutka kupovine odnosno narudžbe.

Povrat je moguć iz razloga što slike i opisi artikla u web trgovini ne odgovaraju stvarnom artiklu, ili je kupac svojom greškom naručio artikal, ili se kupac predomislio iz nekog razloga.

Povrat je moguć samo za artikle koji su neotpakirani i ne korišteni, dostavljeni u originalnoj ambalaži i zapakirani tako da se ne oštete pri uobičajenim manipulacijama u transportu.

Imajte na umu da povrat nije moguć za pojedine artikle za koje je to posebno naznačeno. Također povrat nije uvijek moguć za artikle koj je Digitrend posebno naručio prema zahtjevu pojedinog kupca.

Ukoliko vraćeni artikli ne udovoljavaju gore navedenim uvjetima Digitrend će odbiti povrat. Sve eventualne troškove slanja natrag kupcu odbijenog povrata, snosi kupac.

 

REKLAMACIJE

 

Svi artikli kupljeni u web trgovini imaju garanciju, a dužina garantnog roka je od 12 do 60 mjeseci i obično je naznačena u opisu artikla, ali ako nije drugačije naznačeno onda vrijedi grantni rok od 12 mjeseci.
Garancija pokriva popravak u razumnom roku svih kvarova koji su posljedica tvorničke pogreške ili nedostatka na uređaju. Samo u slučaju da se radi o kvaru koji pokriva garancija, a popravak nije moguć u razumnom roku, tada kupac ima pravo na novi uređaj ili povrat novca.
Kvarovi koje je prouzročio korisnik nepažljivim rukovanjem, nepridržavanjem uputa proizvođača, ili kvarovi nastali usljed djelovanja više sile (poplava, požar, udar groma i sl.) ne mogu biti predmetom besplatnog popravka u garantnom roku. Garancija neće biti priznata ukoliko je uređaj popravljala neovlaštena osoba. Zamjena dijelova koji se troše pri normalnoj upotrebi uređaja nemože bi predmetom besplatnog popravka pod garancijom.
Kupac je dužan sam dostaviti uređaj na popravak pod garancijom na adresu web trgovine: Digitrend d.o.o., Vukovarska bb, 88240 Posušje, BiH .Kupac sam preuzima uređaj koji je bio na popravci ili sam plaća dostavu. U većini slučajeva kada su u pitanju popravci pod garancijom velikih uređaja, kao što je bijela tehnika, moguće je organizirati da ovlašteni serviser dođe na lice mjesta. U takvim slučajevima preporuka je da kupac prvo pokuša pozvati ovlašteni servis naznačen na garantnom listu, a ako ne uspije organizirati popravak onda se treba obratiti trgovcu da on preuzme rješavanje slučaja.

Close
Ne možemo pronaći proizvode koji odgovaraju Vašem odabiru.