Samsung servis

Samsung servis

Naš servisni centar Digitrend je pravo mjesto za popravak Samsung uređaja, posjeduje svu potrebnu opremu, a naši serviseri su stručni i pouzdani.

Naš kvalitet je vrhunski, brz i siguran servis vašeg ljubimca. Pažljivo se odnosimo prema svakom proizvodu kao da je naš. Kada predate svoj uređaj na popravak, možete biti sigurni da je u dobrim rukama.

Zanima Vas bilo što vezano za servis? Pomoći ćemo Vam da dobijete stručni savjet i odgovore od jednog od naših iskusnih tehničara.

Želimo čuti od vas i nadamo se da će Vam sve informacije biti korisne. Za cijene ostalih usluga također možete pitati naše tehničare na ovom linku.

  • Vrhunski popravak
    Certificirani dijelovi vrhunske kvalitete
  • Brzi popravak mobitela
    Popravak mobitela u što kraćem roku
  • Besplatna dijagnostika
    Naši tehničari će besplatno utvrditi kvar na uređaju
  • 6 mjeseci jamstva
    Garancija od 6 mjeseci bez problema na zamijenjene dijelove
  • Vješti tehničari
    Obučeni i kvalificirani stručnjaci
  • Zajamčena sigurnost
    Potpuna sigurnost uređaja i podataka

 

 

Cjenik zamjene ekrana na Samsung mobitelima i pametnim satovima.

U cijenu je uračunata cijena ekrana, te usluga zamjene od strane naših servisera. Svi ekrani su ORIGINALNI Samsung ekrani.

*Sve navedene cijene su izražene u konvertibilnim markama (KM) i uključuju porez na dodanu vrijednost.

 ModelOkvirna Cijena zamjene Ekrana (KM)
A015Galaxy A0185
A013Galaxy A01 Core150
A025Galaxy A02s110
A037Galaxy A03s125
A105Galaxy A10125
A115Galaxy A11140
A125Galaxy A12135
A127Galaxy A12 Nacho135
A202Galaxy A20e145
A205Galaxy A20225
A207Galaxy A20s145
A215Galaxy A21105
A217Galaxy A21s130
A225Galaxy A22170
A226Galaxy A22 5G160
A305Galaxy A30185
A307Galaxy A30s150
A315Galaxy A31170
A325Galaxy A32165
A326Galaxy A32 5G135
A405Galaxy A40210
A415Galaxy A41190
A426Galaxy A42 5G150
A520Galaxy A5 2017220
A505Galaxy A50190
A516Galaxy A51 5G245
A525Galaxy A52210
A528Galaxy A52s 5G230
A600Galaxy A6 2018135
A605Galaxy A60210
A705Galaxy A70300
A715Galaxy A71240
A725Galaxy A72190
A750Galaxy A7 2018180
A805Galaxy A80225
A908Galaxy A90 5G335
M115Galaxy M11165
M127Galaxy M12135
M205Galaxy M20185
M215Galaxy M21205
M307Galaxy M30s200
M315Galaxy M31200
M317Galaxy M31s230
M325Galaxy M32195
M515Galaxy M51260
N970Galaxy NOTE 10515
N975Galaxy NOTE 10 Plus625
N980Galaxy NOTE 20435
N985Galaxy NOTE 20 Ultra790
J330Galaxy  J3 2017140
J415Galaxy J4 PLUS140
J510Galaxy J5 2016155
J530Galaxy J5 2017180
J710Galaxy J7 2016155
J730Galaxy J7 2017225
G950Galaxy S8420
G960Galaxy S9425
G965Galaxy S9 PLUS450
G973Galaxy S10495
G975Galaxy S10 PLUS515
G970Galaxy S10e350
G770Galaxy S10 Lite330
G980Galaxy S20455
G985Galaxy S20 PLUS505
G988Galaxy S20 ULTRA540
G780Galaxy S20FE270
G991Galaxy S21420
G990Galaxy S21 FE355
G996Galaxy S21 Plus420
G998Galaxy S21 Ultra665
F700Galaxy Z Flip1450
F700Galaxy Z Flip (Vanjski mali)235
F707Galaxy Z Flip 5G1240
F707Galaxy Z Flip 5G (Vanjski mali)235
F711Galaxy Z Flip 3 5G925
F900Galaxy Z Fold (Vanjski mali)355
F916Galaxy Z Fold 2 5G1595
F916Galaxy Z Fold 2 5G (Vanjski mali)380
F926Galaxy Z Fold 3 5G1455
R820Samsung Galaxy Watch Active 2 R820 44mm250

 

Korisni savjeti prije dolaska ili slanja uređaja u Digitrend službeni servis:

  1. Pohranite svoje podatke na zasebnu memoriju.
    Prodajna mjesta i servisni centar nisu odgovorni za gubitak korisničkih podataka i/ili aplikacija, niti eventualnih troškova koji su nastali zbog tog gubitka.
  2. Isključite sve lozinke i PIN-ove koji su postavljeni na vašem uređaju.
    Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke. Ovaj korak je potreban kako bi tehničari mogli nesmetano otkloniti softwerske probleme, te testirati funkcionalnost uređaja kroz neke aplikacije kao na primjer: Postavke, Kamera, itd., Vaši podaci će ostati sigurni i zaštićeni.
  3. Priložite opremu koja je povezana s kvarom.
    Na primjer, ako je kvar povezan s punjenjem uređaja, obavezno priložite i punjač (i kabel) koji koristite.
  4. Obavezno pripremite svu dokumentaciju.
    Uz uređaj je potrebno priložiti ovjereni jamstveni list i račun kao dokaz da je proizvod u jamstvenom roku. U suprotnom, jamstveni popravak nije moguć.
  5. Obrišite Google računi račune povezane s proizvođačem uređaja.
    Potrebno je obrisati Google račun kako ne bi aktivirali FRP (Factory Reset Protection). FRP je zaštita od krađe, koja onemogućuje aktivaciju uređaja bez unosa Google i/ili računa proizvođača u slučaju resetiranja uređaja bez prethodnog brisanja korisničkih računa

SAMSUNG SERVIS

Naš servisni centar Digitrend je pravo mjesto za popravak Samsung uređaja, posjeduje svu potrebnu opremu, a naši serviseri su stručni i pouzdani.

Naš kvalitet je vrhunski, brz i siguran servis vašeg ljubimca. Pažljivo se odnosimo prema svakom proizvodu kao da je naš. Kada predate svoj uređaj na popravak, možete biti sigurni da je u dobrim rukama.

Zanima Vas bilo što vezano za servis? Pomoći ćemo Vam da dobijete stručni savjet i odgovore od jednog od naših iskusnih tehničara.

Želimo čuti od vas i nadamo se da će Vam sve informacije biti korisne. Za cijene ostalih usluga također možete pitati naše tehničare na ovom linku.

 

  • Vrhunski popravak
    Certificirani dijelovi vrhunske kvalitete
  • Brzi popravak mobitela
    Popravak mobitela u što kraćem roku
  • Besplatna dijagnostika
    Naši tehničari će besplatno utvrditi kvar na uređaju
  • 12 mjeseci jamstva
    Garancija od 12 mjeseci bez problema na zamijenjene dijelove
  • Vješti tehničari
    Obučeni i kvalificirani stručnjaci
  • Zajamčena sigurnost
    Potpuna sigurnost uređaja i podataka

Cjenik zamjene ekrana na Samsung mobitelima i pametnim satovima.

U cijenu je uračunata cijena ekrana, te usluga zamjene od strane naših servisera.

*Sve navedene cijene su izražene u konvertibilnim markama (KM) i uključuju porez na dodanu vrijednost.

 ModelOkvirna Cijena zamjene Ekrana (KM)
A015Galaxy A0185
A013Galaxy A01 Core140
A025Galaxy A02s110
A037Galaxy A03s125
A105Galaxy A10135
A107Galaxy A10s170
A115Galaxy A11105
A125Galaxy A12135
A127Galaxy A12 Nacho135
A202Galaxy A20e125
A205Galaxy A20215
A207Galaxy A20s145
A215Galaxy A21100
A217Galaxy A21s130
A225Galaxy A22135
A226Galaxy A22 5G145
A305Galaxy A30185
A307Galaxy A30s150
A315Galaxy A31170
A325Galaxy A32165
A326Galaxy A32 5G125
A405Galaxy A40190
A415Galaxy A41190
A426Galaxy A42 5G155
A520Galaxy A5 2017210
A505Galaxy A50190
A516Galaxy A51 5G255
A525Galaxy A52210
A528Galaxy A52s 5G220
A600Galaxy A6 2018160
A705Galaxy A70300
A715Galaxy A71230
A725Galaxy A72260
A750Galaxy A7 2018180
A530Galaxy A8 2018160
A805Galaxy A80210
A908Galaxy A90 5G320
M127Galaxy M12135
M205Galaxy M20185
M215Galaxy M21205
M307Galaxy M30s200
M315Galaxy M31200
M317Galaxy M31s230
M325Galaxy M32195
M515Galaxy M51240
N970Galaxy NOTE 10515
N975Galaxy NOTE 10 Plus730
N980Galaxy NOTE 20435
N985Galaxy NOTE 20 Ultra790
J330Galaxy J3 2017105
J415Galaxy J4 PLUS150
J510Galaxy J5 2016155
J530Galaxy J5 2017180
J610Galaxy J6 PLUS150
G950Galaxy S8400
G955Galaxy S8 PLUS410
G960Galaxy S9425
G965Galaxy S9 PLUS450
G973Galaxy S10460
G975Galaxy S10 PLUS535
G970Galaxy S10e350
G980Galaxy S20455
G985Galaxy S20 PLUS555
G988Galaxy S20 ULTRA525
G780Galaxy S20FE270
G991Galaxy S21420
G990Galaxy S21 FE305
G996Galaxy S21 Plus420
G998Galaxy S21 Ultra665
S908Galaxy S22 Ultra 5G600
S901Galaxy S22 5G320
S906Galaxy S22 Plus 5G340
F700Galaxy Z Flip1450
F700Galaxy Z Flip (Vanjski mali)235
F707Galaxy Z Flip 5G1240
F707Galaxy Z Flip 5G (Vanjski mali)235
F711Galaxy Z Flip 3 5G805
F900Galaxy Z Fold (Vanjski mali)355
F916Galaxy Z Fold 2 5G1595
F916Galaxy Z Fold 2 5G (Vanjski mali)380
F926Galaxy Z Fold 3 5G1455

Korisni savjeti prije dolaska ili slanja uređaja u Digitrend službeni servis:

  1. Pohranite svoje podatke na zasebnu memoriju.
    Prodajna mjesta i servisni centar nisu odgovorni za gubitak korisničkih podataka i/ili aplikacija, niti eventualnih troškova koji su nastali zbog tog gubitka.
  2. Isključite sve lozinke i PIN-ove koji su postavljeni na vašem uređaju.
    Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke. Ovaj korak je potreban kako bi tehničari mogli nesmetano otkloniti softwerske probleme, te testirati funkcionalnost uređaja kroz neke aplikacije kao na primjer: Postavke, Kamera, itd., Vaši podaci će ostati sigurni i zaštićeni.
  3. Priložite opremu koja je povezana s kvarom.
    Na primjer, ako je kvar povezan s punjenjem uređaja, obavezno priložite i punjač (i kabel) koji koristite.
  4. Obavezno pripremite svu dokumentaciju.
    Uz uređaj je potrebno priložiti ovjereni jamstveni list i račun kao dokaz da je proizvod u jamstvenom roku. U suprotnom, jamstveni popravak nije moguć.
  5. Obrišite Google računi račune povezane s proizvođačem uređaja.
    Potrebno je obrisati Google račun kako ne bi aktivirali FRP (Factory Reset Protection). FRP je zaštita od krađe, koja onemogućuje aktivaciju uređaja bez unosa Google i/ili računa proizvođača u slučaju resetiranja uređaja bez prethodnog brisanja korisničkih računa