Xiaomi servis

Xiaomi servis

Naš servisni centar Digitrend je pravo mjesto za popravak Xiaomi uređaja, posjeduje svu potrebnu opremu, a naši serviseri su stručni i pouzdani.

Naš kvalitet je vrhunski, brz i siguran servis vašeg ljubimca. Pažljivo se odnosimo prema svakom proizvodu kao da je naš. Kada predate svoj uređaj na popravak, možete biti sigurni da je u dobrim rukama.

Zanima Vas bilo što vezano za servis? Pomoći ćemo Vam da dobijete stručni savjet i odgovore od jednog od naših iskusnih tehničara.

Želimo čuti od vas i nadamo se da će Vam sve informacije biti korisne. Za cijene ostalih usluga također možete pitati naše tehničare na ovom linku.

  • Vrhunski popravak
    Certificirani dijelovi vrhunske kvalitete
  • Brzi popravak mobitela
    Popravak mobitela u što kraćem roku
  • Besplatna dijagnostika
    Naši tehničari će besplatno utvrditi kvar na uređaju
  • 6 mjeseci jamstva
    Garancija od 6 mjeseci bez problema na zamijenjene dijelove
  • Vješti tehničari
    Obučeni i kvalificirani stručnjaci
  • Zajamčena sigurnost
    Potpuna sigurnost uređaja i podataka

 

 

Cjenik zamjene ekrana na Xiaomi mobitelima i pametnim satovima.

U cijenu je uračunata cijena ekrana, te usluga zamjene od strane naših servisera.

*Sve navedene cijene su izražene u konvertibilnim markama (KM) i uključuju porez na dodanu vrijednost.

ModelOkvirna Cijena zamjene Ekrana (KM)
11T325
11T Pro325
Black Shark125
Mi 9245
Mi 9 Lite240
Mi 9T / Mi 9T Pro / Redmi K20 i K20 Pro195
Mi 10 / Mi 10 5G265
Mi 10 Pro / Mi 10 Pro 5G265
Mi 10 Lite 5G265
Mi 10 Ultra 5G285
Mi 10T160
Mi 10T Pro 5G160
Mi 10T Lite 5G125
Mi 11210
Mi 11 Lite175
Mi 11 Ultra595
Poco X3130
Poco X3 Pro135
Redmi 9125
Redmi 9A105
Redmi 8105
Redmi 8A105
Redmi Note 7/Note 7 Pro/Note 7s125
Redmi Note 8110
Redmi Note 8 Pro130
Redmi 9C105
Redmi Note 9 Pro135
Redmi Note 9s135
Redmi 10X110
Redmi Note 10205
Redmi Note 10 Pro195
Redmi Note 10S220
Redmi Note 11130

 

Korisni savjeti prije dolaska ili slanja uređaja u Digitrend službeni servis:

  1. Pohranite svoje podatke na zasebnu memoriju.
    Prodajna mjesta i servisni centar nisu odgovorni za gubitak korisničkih podataka i/ili aplikacija, niti eventualnih troškova koji su nastali zbog tog gubitka.
  2. Isključite sve lozinke i PIN-ove koji su postavljeni na vašem uređaju.
    Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke. Ovaj korak je potreban kako bi tehničari mogli nesmetano otkloniti softwerske probleme, te testirati funkcionalnost uređaja kroz neke aplikacije kao na primjer: Postavke, Kamera, itd., Vaši podaci će ostati sigurni i zaštićeni.
  3. Priložite opremu koja je povezana s kvarom.
    Na primjer, ako je kvar povezan s punjenjem uređaja, obavezno priložite i punjač (i kabel) koji koristite.
  4. Obavezno pripremite svu dokumentaciju.
    Uz uređaj je potrebno priložiti ovjereni jamstveni list i račun kao dokaz da je proizvod u jamstvenom roku. U suprotnom, jamstveni popravak nije moguć.
  5. Obrišite Google računi račune povezane s proizvođačem uređaja.
    Potrebno je obrisati Google račun kako ne bi aktivirali FRP (Factory Reset Protection). FRP je zaštita od krađe, koja onemogućuje aktivaciju uređaja bez unosa Google i/ili računa proizvođača u slučaju resetiranja uređaja bez prethodnog brisanja korisničkih računa

XIAOMI SERVIS

Naš servisni centar Digitrend je pravo mjesto za popravak Xiaomi uređaja, posjeduje svu potrebnu opremu, a naši serviseri su stručni i pouzdani.

Naš kvalitet je vrhunski, brz i siguran servis vašeg ljubimca. Pažljivo se odnosimo prema svakom proizvodu kao da je naš. Kada predate svoj uređaj na popravak, možete biti sigurni da je u dobrim rukama.

Zanima Vas bilo što vezano za servis? Pomoći ćemo Vam da dobijete stručni savjet i odgovore od jednog od naših iskusnih tehničara.

Želimo čuti od vas i nadamo se da će Vam sve informacije biti korisne. Cijene ostalih usluga također možete pitati naše tehničare u našem servisu.

 

  • Vrhunski popravak
    Certificirani dijelovi vrhunske kvalitete
  • Brzi popravak mobitela
    Popravak mobitela u što kraćem roku
  • Besplatna dijagnostika
    Naši tehničari će besplatno utvrditi kvar na uređaju
  • 12 mjeseci jamstva
    Garancija od 12 mjeseci bez problema na zamijenjene dijelove
  • Vješti tehničari
    Obučeni i kvalificirani stručnjaci
  • Zajamčena sigurnost
    Potpuna sigurnost uređaja i podataka

Cjenik zamjene ekrana na Xiaomi mobitelima i pametnim satovima.

U cijenu je uračunata cijena ekrana, te usluga zamjene od strane naših servisera.

*Sve navedene cijene su izražene u konvertibilnim markama (KM) i uključuju porez na dodanu vrijednost.

Proizvođač Naziv Okvirna Cijena zamjene Ekrana (KM)
Xiaomi 11T Pro 380
Xiaomi Black Shark 125
Xiaomi Mi 9 Lite 245
Xiaomi Mi 9 SE 265
Xiaomi Mi 9T / Mi 9T Pro / Redmi K20 i K20 Pro 195
Xiaomi MI 10 265
Xiaomi Mi 10 Pro / Mi 10 Pro 5G 265
Xiaomi Mi 10 Lite 5G 265
Xiaomi Mi 10 Ultra 5G 285
Xiaomi Mi 10T 160
Xiaomi Mi 10T Pro 5G 160
Xiaomi Mi 10T Lite 5G 160
Xiaomi Mi 11 Lite 210
Xiaomi Mi 11 Ultra 595
Xiaomi Mi 11i 335
Xiaomi Poco X3 150
Xiaomi Poco X3 Pro 150
Xiaomi Redmi 9 110
Xiaomi Redmi 9A 120
Xiaomi Redmi 8 105
Xiaomi Redmi 8A 105
Xiaomi Redmi Note 7/Note 7 Pro/Note 7S 125
Xiaomi Redmi Note 8 105
Xiaomi Redmi Note 8 Pro 105
Xiaomi Redmi 9C 110
Xiaomi Redmi Note 9 Pro 135
Xiaomi Redmi Note 9s 135
Xiaomi Redmi 10 105
Xiaomi Redmi 10X 135
Xiaomi Redmi Note 10 270
Xiaomi Redmi Note 10 Pro 165
Xiaomi X3 Pro 135
ModelOkvirna Cijena zamjene Ekrana (KM)
11T325
11T Pro325
Black Shark125
Mi 9245
Mi 9 Lite240
Mi 9T / Mi 9T Pro / Redmi K20 i K20 Pro195
Mi 10 / Mi 10 5G265
Mi 10 Pro / Mi 10 Pro 5G265
Mi 10 Lite 5G265
Mi 10 Ultra 5G285
Mi 10T160
Mi 10T Pro 5G160
Mi 10T Lite 5G125
Mi 11210
Mi 11 Lite175
Mi 11 Ultra595
Poco X3130
Poco X3 Pro135
Redmi 9125
Redmi 9A105
Redmi 8105
Redmi 8A105
Redmi Note 7/Note 7 Pro/Note 7s125
Redmi Note 8110
Redmi Note 8 Pro130
Redmi 9C105
Redmi Note 9 Pro135
Redmi Note 9s135
Redmi 10X110
Redmi Note 10205
Redmi Note 10 Pro195
Redmi Note 10S220
Redmi Note 11130

Korisni savjeti prije dolaska ili slanja uređaja u Digitrend službeni servis:

  1. Pohranite svoje podatke na zasebnu memoriju.
    Prodajna mjesta i servisni centar nisu odgovorni za gubitak korisničkih podataka i/ili aplikacija, niti eventualnih troškova koji su nastali zbog tog gubitka.
  2. Isključite sve lozinke i PIN-ove koji su postavljeni na vašem uređaju.
    Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke. Ovaj korak je potreban kako bi tehničari mogli nesmetano otkloniti softwerske probleme, te testirati funkcionalnost uređaja kroz neke aplikacije kao na primjer: Postavke, Kamera, itd., Vaši podaci će ostati sigurni i zaštićeni.
  3. Priložite opremu koja je povezana s kvarom.
    Na primjer, ako je kvar povezan s punjenjem uređaja, obavezno priložite i punjač (i kabel) koji koristite.
  4. Obavezno pripremite svu dokumentaciju.
    Uz uređaj je potrebno priložiti ovjereni jamstveni list i račun kao dokaz da je proizvod u jamstvenom roku. U suprotnom, jamstveni popravak nije moguć.
  5. Obrišite Google računi račune povezane s proizvođačem uređaja.
    Potrebno je obrisati Google račun kako ne bi aktivirali FRP (Factory Reset Protection). FRP je zaštita od krađe, koja onemogućuje aktivaciju uređaja bez unosa Google i/ili računa proizvođača u slučaju resetiranja uređaja bez prethodnog brisanja korisničkih računa